NAK JOINT

Mai La Klik Tengok Promo Best

Ahad, 9 Jun 2013

Hantaran Tunang

Baca Entri Sebelumnya


Bakal adik ipaq aku Bahirah. Comel dak ? Nice in maxi dress. 


Apa motip gambaq adik aku pegang handbouquet ni ? Adoiii ..Cam lawak la pulak.

Hantaran pertunangan adik aku semua aku gubah sendiri. Boleh la kan asal hado. Walau dalam last minit punya preparation ok la jugak. Aku puas hati. Esok nak bertunang hari ni baru pegi cari barang kat Sky. Sampai umah dah lewat petang siap lepak-lepak chit chat dgn BFF aku kat umah. Malam baru start projek DIY hantaran. 
Tima kasih tak terhingga pada makndak bagi pinjam kaki hantaran yg gojes. Tak lupa jugak tima kasih sesangat pada mak lang yg sudi bagi pinjam bakul-bakul hantaran yang gojes jugak.




Tema kami utk hantaran hitam + putih + silver


Ni hasil pepagi punya hantaran. Buah-buahan 


Apam polkadot


Jambangan bunga Manisan 


Sepasang kain


Cupcake nk buat ikut theme color hitam + putih rasa scary pulak. Bagi ada kaler sikit baru menyerlah




Hantaran daripada pihak perempuan tema turqoise + baby blue. Dihiasi dengan kuntuman bunga kekwa putih dan turqoise. Sangat serasi.


Jam tangan


Gugusan gula-gula chocclaire


Coklat Homemade


Buah-buahan


Fondant Cake


Wallet dan Tali Pinggang


Manisan


Sirih junjung









Ni pengantin perasan yakni adik bongsu aku



My adik dengan kazen Dr. Fatin. Preggy masa ni .



Abah dengan mak. Nape muka mak nampak sedih. Tak shonok ka nak dapat menantu.



Ira, Fatin and Jannah



Pihak keluarga anak dara dah siap sediakan 3 kotak pizza untuk kami bawak balik. Memang langkah kanan betui. Ammar sampai ja umah terus bedai dengan Acu sampai pengsan. 



Ammar with his luvly CUCU. 

-BUBAI-

***********************************************************************************
ADS

Berminat nak sewa gown untuk Flower Girl dan Tuxedo untuk Flower Boy di majlis anda.

Hubungi/sms/whatapp 0182272108 (Kak Nor)
Lokasi : Sg Buloh














Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...