NAK JOINT

Mai La Klik Tengok Promo Best

Selasa, 18 Jun 2013

Warna Tema Kahwin - Jom Jom Kita Pikiaq

Salam uols...

Sihat dak adik2 semua. Alhamdullilah kalau boleh online tu kira sihat la tu kan. Alhamdullilah. Hari ni saja la aku nak share-share kepeningan kepalaan nak pilih wedding theme color utk majlis kawin adik aku. Untuk theme color aku lebih suka pastel color. Tu memang soul color. Tapi untuk wedding outfit kalau boleh nak color yg terang.My laki dah pesan awai2 lagi pakai warna terang dalam gambaq baru nampak meletup cantik. (Nasihat seorang wedding photografer tu) Jom layan warna tema-tema ni dulu sebelum kita keputusan.


Fushia Pink



Teal + Green + Antique Gold + Aqua + White


Turqoise + Pink
Tahun lepas aku bekenan sangat dgn color Turqoise. Teruja betui dgn kaler tu dlm kepala dh planning macam-macam. Tapi lately ni p kenduri semua pakai theme turqoise. Dh mula rasa menyampah. Takde kolor lain ka semua pakai kaler sama ja. Haishhhhhh!!!!! 
So this year aku mula mereka kaler2 lain yg mungkin lebih segar. Chewahhhh.,ayat poyo. Susah betui kalau nk decide color sesuai dgn imej pengantin lelaki ni. Kalau belah pompuan bnyk ja color yg matching. Boh pinky pinky sikit setel. Adik aku awai-awai dh warning jgn nk gatal suruh pakai pink. Ok.
 So color PINK sila pegi main jauh-jauh. Khidmat anda saya hanya diperlukan semasa adik bongsu perempuan saya kawin soon. 
 Tapi aku suka pastel color. Lembut lembut nampak sweet. Dalam kepala otak aku dok pikiaq nk guna theme purple dgn biru. Tapi tona kaler camna yg cun aku nk pilih? Sekali lagi aku penin menggoggle. Tanya mak aku semua taktau dia pun penin. Jom la mak.. kita penin sama-sama. Tak aci la camni. Finally aku rasa best dan fall in love dgn TIFFANY BLUE. Aku nk matchingkan dgn color PURPLE LAVENDER. Melengkapkan lagi dengan suntikan warna PUTIH. Kalau boleh nk boh jugak color SOFT YELLOW. Tamak betui aku ni semua color aku nk harung. Yela semua kaler cantik kan. Tu pasai la kepala otak aku ni berserabut nk pilih.


Tiffany Blue


Purple Lavendar

Mak aku dah siap bagi bajet nak beli kain beli baju Melayu adik kedua aku. Omaigod susah betui nak cari kain kaler ni. Aku p ronda kat Nagoya dengan Kamdar kat 
Jalan TAR takdak la pulak. Tanya kat salegirl Nagoya dia kata color macam akak nak ni memang cepat habis. Aku siap bawak contoh takut silap beli. So aku plan nak p Jakel Seksyen 7 kat Shah Alam. Harap-harap tu adalah setel keje aku. 



Aku dah jumpa sebenaqnya kain color ni masa aku beli baju raya kat Nagoya Jitra. Tapi tgh tunggu mem besaq approve dulu. 
#Adoiii mampu tersenyum dan buat muka toya

TAPI !!!!!!

Adik aku Jannah ajak aku tukaq color la pulak kes tengok baju Nabil kat MELETOPS.
^
^
^
^
Haishhhh

Tapi ok la jugak color ni pun antara wishlish jugak
^
^
^
MINT GREEN







Kepada bride to be yg nak sewa pakaian untuk flower boy dan tuxedo untuk flower boy boleh lah klik 
SEWA TUXEDO DAN GOWN FLOWER GIRL










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...