NAK JOINT

Mai La Klik Tengok Promo Best

Ahad, 21 April 2013

5th Putrajaya International Hot Air Balloon Festival 2013


Halooo...haloooo.....assalamualaikum...

Last  day baru nak terhegeh-hegeh pergi tengok Hot Air Ballon Festival. Ekceli ni pestime kami p. Dah nk masuk edisi ke-5. Tapi petang tu seluruh KL/Selangor hujan lebat menggila. Ingat dah nak jem dah program. Alhamdullilah hujan reda. So kami pun bedesuppp smp Putrajaya. Masa tu semua belon baru nak di naikkan semula. Memang wrong timing this year. Tak dapat la nak tengok belon2 yg gojes. Padan muka sapa suruh pegi lambat. 
Nak rasa naik belon? Jauh sekali la event pun dah nak habis. 

So tinggal la acara saki baki untuk tatapan kami. Tapi org tetap ramai gila. Tercangak-cangak aku nak tengok belon pun. Ni je la antara gambar yg sempat  laki aku snap.





Tak boleh naik belon masuk dalam belon pun nak jugakkkkk..
Bayaq ni bukan FREE. Sorang RM2 hengget kalau tak salah aku.
 Punya la panjang kami Q. It's my TURN pulak nak posing. Shuhh..Shuh..


Ampa tengok semua poyo-poyo ja ambik gambaq. Pastu ada org potong stim. Kak masa dah cukup ye. Ok tima kasih.



Beralih ke acara seterusnya.
 Ni yang anak aku tergedik-gedik sangat nak mai (datang). Nak wall climbing. Ramai jugak budak2 tunggu giliran. 
Harga sekali panjat RM15.00 Fuhhhhh !!!! Sek bek anak sorang. Mau anak lima semua nak panjat. Balik pakai spender la mak ni. Tu baru satu ada mcm2 lagi  dok ada aktiviti.










Sekian entri aku kali ini coz otak sengkak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...