NAK JOINT

Mai La Klik Tengok Promo Best

Ahad, 21 April 2013

Ali Rojak Dan Cendol Puncak Alam

Yuhu..yuhu...salam semua...


Cuaca kan tengah hot la ni. Dok dalam umah pun mcm dalam oven. Jom p cari angin sikit. Kita pekena cendoi baik punya. 

Ali Rojak Dan Cendol
Lokasi : Fasa 1 Puncak Alam, sebelum roundbout, Puncak Alam

Lokasi ni dekat dengan UiTM Puncak Alam. Banyak student dok mai lepak pekena rojak apa lebih korang. Petang-petang mmg penuh la orang tang sini. Tapi nak makan punya pasai tunggu ja la kan meja kosong. Toksah dok komplen sangat. Aku suka makan tang ni pasai dok bawah pokok banyak angin. Sebelum order sampai perut pun dah kembong masuk angin. 
Rojak dia sedap coz kuah tak berapa manis sangat. Juz nice. Cendoi pun sedap secukup rasa. Ni kira tekak aku la. Tekak ampa mana aku nak tau kan. 





Sebelah cendoi ada char ko tiaw dengan coconut shake. Gerai baru bukak rasanya. Last aku mai takdak pun.
 Nanti kita cuba mai try test tengok.  


Budak ni tengah  rajin terlebih. Tengah ambik kursus drawing. Apa ja yang lalu semua dia nak lukih. 


Ni la rupa cendoinya. Terliuqqqq dak ??? Harga RM1.70 




Ni aku punya rojak pasemboq harga RM3.50 


Ni my lucky punya Mee Goreng Mamak harga RM3.50

Secara keseluruhan bagi aku sedap la makan kat sini. Boleh pomot kat kengkawan makan. 

Nak Bagi Berapa Bintang : ***

2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...