NAK JOINT

Mai La Klik Tengok Promo Best

Ahad, 21 April 2013

Demam GWIYOMI pulakkkk...

GWIYOMI...GYIMOMI

Aku ingat menatang apa la GWIYOMI ni...Rupanya tajuk lagu. Kalau aku search rasanya beribu keluaq pasai lagu ni kat you tube. Untuk tak menambahkan kerunsingan dan nampak sangat aku ni ketinggalan zaman so aku cari la info. 

Xceli penyanyi sebenar lagu ni adalah Hari bukan pasaraya Hari-Hari ok. Berasal dari Korea. K-Pop la weiii...baru ja dilancarkan pada 18 Febuari 2013. Baru ja la...Tapi virus lagu ni merebak mak aiiiiii cepat betuiii..Tu la penangan K-Pop. 


Memula aku tengok video ni sebenaqnya aku dah suka. Hi..hi...aku ni pun peminat K-Pop. Walaupun dah agak menjelang nak KERTU..
Kelasss kau !!!! Sebenarnya lagu ni berasakan tarian gestur tangan. Tu yg jari terlompat-lompat macam rabbit pun ada. 


Tarian lagu ni dicipta oleh brader K-Pop kat bawah ni. 
Rapper K-Pop terkenal Jung II Hoon


Tapi banyak-banyak video kat you tube aku suka layan video adik comel ni. Sangat ayu dan comel gitu. Ni aku rasa Gwiyomi Malaysia terbaik dan tercomel setakat ni.


Lirik yang sangat comel. Apsal aku tergedik-gedik sangat dengan Gwiyomi ni ha...nak hafal lirik segala. Sekarang target aku kan mk  hafal doa sunat dhuha. Bertabahlah wahai hati dengan semua dugaan dunia ni Ya ALLAH. Semoga dipermudahkan segalanya. AMIN.

Tapi aku tak sabaq jugak nak tunggu video parody GWIYOMI BOBO.  Hi..hi..hi..mesti comel n lawak giler as usual. 


1 ulasan:

  1. yomi gwi... gwiyomi... tarikkan gravity ke K-pop plak!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...